مسابقه رالی به مناسبت عید غدیر خم

یک دوره مسابقه اتومبیلرانی (رالی)  مورخه 4 و 5 آذر ماه به مناسبت عید غدیر خم از بندرعباس تا بندرخمیر و بالعکس برگزار می گردد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دفتر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان از ساعت 18 الی 20 مراجعه نمایند.

اسپانسر این دوره از مسابقات دفتر سرپرستی بیمه پاسارگاد(شعبه آزادی) استان هرمزگان می باشد.

مسابقه اسلالوم به مناسبت عید قربان


یک دوره مسابقه اتومبیلرانی ( اسلالوم) مورخه ۲۶/۰۸/۸۹ساعت ۱۱به مناسبت عید قربان در پارکینگ ورزشگاه 20 هزار نفری برگزار می گردد . علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه به دفتر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی از ساعت ۱۸الی ۲۰مراجعه نمایند.

برگزارنشدن مسابقه موتورکراس

مسابقه موتورکراس قهرمانی استان که قرار بود 14 آبان ماه در پیست موتورکراس بندر خمیر برگزار گردد بدلیل حضور آقای سعیدلو ریاست محترم سازمان تربیت بدنی برای افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس به تاریخ دیگری موکول گردید.

مسابقات موتورسواری(کراس)


یک دوره مسابقه موتورسواری (کراس) قهرمانی استان روز جمعه مورخه 14/08/89 در پیست موتورکراس بندرخمیر برگزار می گردد علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و ثبت نام به دفتر هیئت بندرعباس و هیئتهای شهرستانها مراجعه نمایند.

آخرین مهلت جهت اعلام آمادگی روز سه شنبه 11/08/89 و حضور تیمها روز پنج شنبه 13/08/89 در بندر خمیر الزامی می باشد.

عکس مسابقات رالی

برای دیدن عکس مسابقه رالی مورخه 30 مهرماه برروی ادامه مطالب کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

دومین دوره مسابقه اتومبیلرانی برگزار گردید

دومین دوره مسابقه اتومبیلرانی (رالی) به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 45 شرکت کننده مورخه 30 مهرماه برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات اولین ماشین ساعت 14:01 استارت زده شده و رانندگان مسیر حدود 95 کیلومتری را با یکدیگر به رقابت پرداختند و آخرین ماشین ساعت 17:47 به خط پایان رسیدند.