بانوان برتر اتومبیلرانی پایگاه نهم شکاری معرفی شدند


بانوان برتر شرکت کننده در مسابقه رالی اتومبیلرانی خانوادگی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا برگزار شد، معرفی شدند.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی پایگاه نهم شکاری،این دوره از مسابقات در راستای ایجاد نشاط وترغیب کارکنان وخانواده های این پایگاه برگزار شده است.علی پایدار رییس تربیت بدنی پایگاه نهم شکاری با اعلام این خبر گفت:این گونه مسابقات با استقبال گرم خانواده ها روبروست و تربیت بدنی این پایگاه در رشته های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات می نماید.وی افزود:پرورش ورزشکاران قهرمان وقهرمانان پروری درهمه رشته ها در دستور کار قرار دارد و دراین راستا با برگزاری مسابقات مختلف این حوزه های ورزش تقویت می شود.به گفته پایداردراین دوره از رقابت های رالی خانوادگی پریسا گل مزرجی ومسلم عظیم مقام اول،الهام لطافت و صدیقه غلامی درجایگاه دوم و هم چنین سمیه راستگو وحمزه امامی درمقام سوم قرار گرفتند.درپایان این مسابقه ابراهیم وامین وزیری  ، علی ومحمدزرنگار،پیونداستادزاده ،بهنام نیک دلی ومهدی بهاءالدینی ازموتورسواران هرمزگانی با اجرای حرکات نمایشی لحظات پرهیجان را برای تماشاچیان رقم زدند.

دومین دوره مسابقه رالی

دومین دوره مسابقه اتومبیلرانی (رالی) به مناسبت روز زن جمعه مورخه 22 اردیبهشت ماه در پایگاه نهم شکاری بندرعباس برگزار می گردد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات اسلالوم در پایگاه نهم شکاری

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی پایگاه نهم شکاری از برگزاری نخستین دوره مسابقات اسلالوم مارپیچ در جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد. حسین روحی گفت: این دوره از مسابقات با هدف تقویت و ایجاد نشاط خانوادگی برای خانواده ها و ساکنان این پایگاه برگزار می شود. وی با بیان اینکه مسوولان پایگاه نیروی هوایی اقدامات بسیار خوبی با در اختیار گذاشتن امکانات برای علاقمندان انجام داده  اند اظهار داشت: علاقمندان باید از این ظرفیت استفاده کنند و انرژی و توان ورزشی خود را در چنین مکان هایی تخلیه و به نمایش بگذارند تا علاوه بر ایجاد شور و هیجان برای تماشاچیان، خود نیز در محیطی امن و بدور از ایجاد خطر برای دیگران هنرنمایی و مهارت های رانندگی را به انظار بگذارند. روحی ادامه داد: استعدادهای بسیارخوبی در زمینه رالی و اسلالوم در هرمزگان وجود دارد که باید حمایت شوند و چنانچه حمایت های لازم صورت بگیرد این رشته می تواند جوانانی را در سطح کشوری و منطقه معرفی کند. وی با اشاره به گرمای هوا گفت: در صورت عدم برگزاری مسابقه در فصل تابستان تلاش خواهیم داشت آموزش ها و کلاس های تئوری موتورسواری و اتومبیلرانی مانند نقشه خوانی و اسلالوم و غیره برگزار نماییم. روحی در پایان از حمایت های ویژه امیر سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه چی فرمانده پایگاه و همچنین پایدار مسوول تربیت بدنی پایگاه نهم شکاری به جهت در اختیار گذاشتن امکانات ویژه جهت برگزاری مسابقات قدردانی کرد و گفت: در سال گذشته مسابقات اتومبیلرانی رالی در این پایگاه با استقبال خوب شرکت کنندگان برگزار شد.